Gitaar- & Basgitaarles

Basis, Techniek & Coaching

Bij Kramers' Muziekschool kun je ook gitaarlessen volgen. Zowel beginners als gevorderden kunnen bij Rob terecht voor vrijwel iedere stijl.

Van het meespelen van je eerste songs tot het verbeteren van je techniek zijn verschillende mogelijkheden die met jou besproken worden om zo tot de ideale les te komen. Het gaat er in eerste instantie natuurlijk om dat je plezier hebt in muziek maken. Daarom leren wij je om snel liedjes te kunnen spelen. De rest wordt dan echt een stuk makkelijker en leer je dingen zonder dat je het eigenlijk door hebt!

Wat zit er in een akkoord en hoe is een toonladder opgebouwd, zijn onderdelen die in elk liedje terug te vinden zijn. Muziektheorie dus, geen saaie kost als je het zo mag leren! Tenslotte is een goeie houding erg belangrijk, zodat je zonder blessures lang kunt blijven muziek maken, ook daar letten wij op.

En... voor de basgitaarlessen geldt natuurlijk hetzelfde! Neem contact met ons op als je nog meer wilt weten!

Mogelijkheden

• Privélessen
  • Voor alle leeftijden
  • Diverse stijlen (rock, pop, jazz, blues, funk, drum & bass, hiphop, metal)
  • Ervaren docenten

Rob is een hele gepassioneerde leraar! Hij kan goed inschatten waar je kwaliteiten liggen en waar vooral nog aan gewerkt kan worden. Rob heeft altijd een plan hoe hij (specifieke) problemen kan aanpakken, maar hij houdt  altijd nog rekening met de behoeftes van de leerling. Hij heeft ook veel inzicht in andere instrumenten en zo heeft hij mij onder andere erg kunnen helpen met mijn voorbereidingen voor het Conservatorium op de gitaar.
– David de Hartogh, Conservatorium gitaar